Ще не встигла весна стати повноправною господинею на землі на зміну холодній зимі, а вже малята ДНЗ (ясла-садка) «Казка» розпочали свої весняні клопоти!
У рамках проекту «Екологічний тиждень», вихованці середньої групи «Ромашка», разом з вихователями Артюх Наталією Павлівною і Кримець Людмилою Василівною, та помічником вихователя Шпігуновою Світланою Миколаївною, створили свій город на підвіконні.
Із завзятістю та великим захопленням взялися діти підготовувати лоточки з землею, прогрівати її, піддобрювати корисними мінералами для майбутнього висаджування зернинок та насінинок. Коли підготовку було завершено, розпочалися справжні польові роботи! Тендітними пальчиками брали дітлахи заготовані з осені насіння чорнобривців, кручених паничів, квасолі, гарбузів, огірків, салату, щавлю та кукурудзи, та висаджували на свої міні-грядки! Наші досвідчені садівники, знаючи, які умови потрібні рослинам для росту та розвитку, попередньо замочували насіння, адже так воно краще та швидше проросте!
Не менш захопливою виявилася робота по догляду за трав’янчиками! Все підвіконня нашої групи заполонили веселі чоловічки із розкішними зеленими чубами із зелених листочків! Важливо було пояснити дітям, що рослини – це живі істоти, вони потребують уваги та догляду, а без них вони пропадуть. Тому кожен вихованець робив свій внесок у цю нелегку справу!
І вже незадовго порадували око зеленим цвітінням їжачки та жабки, малючки хлопчики та дівчатка із розкішним зеленим волоссям. Чергові у куточку природи виконували кожного дня свої обв’язки, поливаючи рослинки та повертаючи їх до світла, підпушуючи землю та обприскуючи листя. Цікавим моментом було проведення дидактичної гри «Зелена перукарня», де розділивши ролі працівників та клієнтів, діти мали можливість зробити зачіску своїм трав’янчикам та проявити фантазію під час її створення.
А ще діти навчилися поважати чужу та свою працю, намагалися допомогти один одному, тому така діяльність внесла великий внесок у формування дружнього колективу, сприяла екологічному вихованню дітей, розширила уявлення дітей про процес проростання рослини із насінини та умови, що для цього необхідні.
Створення таких міні-городів є своєрідною попередньою роботою перед весняними польовими роботами, якими безсумнівно займатиметься кожен вихованець нашої групи, досліджуючи нове та незвідане!