






Діти ж старшої групи вчилися економити кошти. Тому з великою цікавістю та цілою купою запитань виконували діти запропоновані їм завдання, закріпили знання про поняття «бюджет» та хто його поповнює, відвідали банк, де виконували дії зі складу чисел, продемонстрували знання порядку чисел, знаходили сусідів, виконували математичні дії над числами. Цікавим моментом була зустріч з банкіром, котрий розповів дітям про гроші, які вони бувають, для чого потрібні; продемонстрував валюту інших держав та купюри, які вийшли з оберту; розширив уявлення про технічних помічників та показав пізнавальний мультфільм «Абетка грошей». На закінчення діти працювали з індивідуальними карточками, що несли в собі логічне навантаження та отримали шоколадні монетки. Веселі та сповнені нових знань та ідей діти обмінювалися враженнями після занять.



