Мистецтво розповідати дається неодразу. До нього треба йти довгими, виваженими, поступовими кроками. Для дітей старшого дошкільного віку вміння висловлювати свою думку є пріоритетом під час спілкування. Тому, на занятті з Розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування, ми намагаємося практикуватися у вмінні говорити і чути свого співрозмовника. Нещодавно у дітей була можливість пофантазувати у створенні казки на новий лад, у якій не було б стереотипних героїв, що зустрічаються лише у певній історії, а герої з різних казок могли б об'єднатися в одну і між ними спостерігалося певне дійство. Картинки героїв були заготовлені, а діти самі поєднували їх, домальовували певні деталі і описували, які події з ними відбуваються. Такий вид роботи надав можливість розкрити свій внутрішній потенціал навіть самим сором'язливим .