Відповідно до листа департаменту освіти і науки Сумської ОДА від 09.09.2020 № 08-13/3936 «Про проведення Всеукраїнського олімпійського уроку та Всеукраїнського олімпійського тижня», на виконання листа Віце-прем’єр-міністра України від 15.07.2020 № 29217/1/1-20 щодо проведення Всеукраїнського олімпійського уроку та Олімпійського тижня у 2020 році згідно з Положенням про Всеукраїнський олімпійський урок, з метою сприяння розвитку олімпійського руху в Україні, пропаганди здорового способу життя, формування в учнівської молоді фізичного і морального здоров'я, залучення до занять фізичною культурою і спортом дітей та юнацтва у Лебединському ДНЗ (ясла-садок) «Казка» у період з 12 вересня по 15 жовтня 2020 року були проведені заходи щодо відзначення Всеукраїнського олімпійського тижня, Всеукраїнського олімпійського уроку та Дня фізичної культури і спорту.
Одним із основних завдань роботи ДНЗ, що потребують вирішення у новому 2020 – 2021 н. р. є сприяння розвитку здоров’язбережувальної компетенції дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності, тому педагоги та діти активно долучилися до участі у Всеукраїнському олімпійському тижні.
Взявши на озброєння слова видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського: «Я не боюсь ще і ще раз сказати: турбота про здоров’я - найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили», педагоги організовували свою діяльність, спрямовуючи її на оздоровлення, зміцнення, загартування, збереження здоров’я дітей, підвищення їх фізичної й розумової працездатності.
Головними завданнями стали:
- прагнення виховати у дітей почуття зацікавленості до різних видів та способів фізичної та рухової активності;
-організація та проведення різних видів навчально-виховної діяльності, спрямованої на ознайомлення з валеологічними поняттями, на формування
у дітей знань та бажань вести здоровий спосіб життя;
- формування естетичного смаку дітей під час проведення свят,
музичних та спортивних розваг, занять з фізичного та музичного виховання;
- доцільна організація активного рухового режиму протягом дня, чергування режиму праці та відпочинку;
- організація свят, розваг, екскурсії, прогулянок, спостережень,
хвилинок милування природою задля формування естетичних смаків дошкільників.
За даний період вихователями було складено та проведено низку навчально-виховних заходів з урахуванням карантинних вимог, вікових, індивідуальних особливостей дітей, з використанням особистісно-орієнтованого підходу.
Задля сприяння розвитку художньо-естетичних смаків було розроблено
та проведено ряд спортивних та музичних розваг («Спорт – це сила!», «М’ячики - стрибунці», «Веселі старти», «Ми веселі та завзяті»).
Задля реалізації фізкультурно-оздоровчого напрямку навчання та виховання дітей, у діяльності педагогів мало місце не лише проведення
свят та розваг, а й організація та проведення фізкультхвилинок, ритмічних пауз, рухливих ігор, народних хороводних ігор, гімнастики пробудження після сну, коригуючої гімнастики, пальчикової гімнастики, ранкової гімнастики, які мали на меті підтримку тонусу усіх груп м’язів дітей, загартування та загальне зміцнення організму, виховання здорового духу у здоровому тілі!
Отже, твоє здоров’я – в твоїх руках. Але для того, щоб навчитися
берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму, а
все, що нас оточує пізнається у русі. Ми рухаємося вперед невпинно і нестримно, і прагнемо від гармонії фізичного розвитку досягти гармонії душі.