Информация к новости
  • Переглядiв: 1 517
  • Автор: julia
  • Дата: 26-10-2015, 18:25
26-10-2015, 18:25

«Ми прагнемо від гармонії руху досягти гармонії душі!»

Категорiя: Наші напрацювання

Відповідно до наказу управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації від 03.09.2015 №511-ОД «Про проведення
обласного фестивалю «Гармонія руху» в дошкільних навчальних закладах у 2015 році», Положення про проведення обласного фестивалю «Гармонія руху» в дошкільних навчальних закладах Сумської області, затвердженого наказом управління освіти і науки облдержадміністрації від 18.05.2015 № 365-ОД та зареєстрованого в Головному управлінні юстиції у Сумській області 09.06.2015 року № 54/1551, з метою збереження та зміцнення фізичного здоров’я дитини, активізації роботи у фізкультурно-оздоровчому напряму, у Лебединському ДНЗ (ясла-садку) «Казка» було проведено тиждень фестивалю «Гармонія руху».

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»


«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

За основу було взято діяльність у руслі фізкультурно-оздоровчого, валеологічного, художньо-естетичного та предметно-практичного спрямування з активним використанням: рухів і музики у фізичних вправах, рухливих ігор, танців, фізкультурно-музичних свят.
Взявши на озброєння слова видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського: «Я не боюсь ще і ще раз сказати: турбота про здоров’я - найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили», педагоги організовували свою діяльність, спрямовуючи її на оздоровлення, зміцнення, загартування, збереження здоров’я дітей, підвищення їх фізичної й розумової працездатності.


«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

ГОЛОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ У ПРОВЕДЕННІ ФЕСТИВАЛЮ СТАЛИ:
- прагнення виховати у дітей почуття зацікавленості до різних видів та способів фізичної та рухової активності;
-організація та проведення різних видів навчально-виховної діяльності, спрямованої на ознайомлення з валеологічними поняттями, на формування
у дітей знань та бажань вести здоровий спосіб життя;
- формування естетичного смаку дітей під час проведення свят,
музичних та спортивних розваг, занять з фізичного та музичного виховання;
- доцільна організація активного рухового режиму протягом дня, чергування режиму праці та відпочинку;
- організація свят, розваг, екскурсії, прогулянок, спостережень, хвилинок милування природою задля формування естетичних смаків дошкільників.



«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

За даний період вихователями було складено та проведено низку навчально-виховних заходів з урахуванням вікових, індивідуальних особливостей дітей, з використанням особистісно-орієнтованого підходу, інноваційних (піскова терапія та анімація, хатха-йога) та інтерактивних
видів діяльності, з залученням музейної педагогіки (музей лікарських рослин).
Задля сприяння розвитку художньо-естетичних смаків було розроблено та проведено ряд спортивних та музичних розваг («Ми із спортом дружимо!», « Наша дружня спортивна родина», «Подорож осіннього листочка», «Такий дощик капосний сам гуляє…», «Ми- діти українські!»).
Предметно-практичні дії з предметами, доручення у різних видах праці, дидактичні ігри, вправи, досліди мали на меті реалізувати предметно-практичний напрямок діяльності дітей. При цьому діти розуміли ,що спільна праця несе у собі позитивний результат діяльності, отже намагалися її виконати якнайкраще!



«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

Задля реалізації фізкультурно-оздоровчого напрямку навчання та виховання дітей, у діяльності педагогів мало місце не лише проведення
свят та розваг, а й організація та проведення фізкультхвилинок, ритмічних пауз, рухливих ігор, народних хороводних ігор, гімнастики пробудження після сну, коригуючої гімнастики, пальчикової гімнастики, ранкової гімнастики, які мали на меті підтримку тонусу усіх груп м’язів дітей, загартування та загальне зміцнення організму, виховання здорового духу у здоровому тілі!

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

Та все ж основним для нашого навчального закладу став валеологічний напрямок у навчанні та вихованні підростаючого покоління. Основним завданням під час роботи з валеології було прищеплення знань про будову свого тіла, догляд за ним, дбайливе ставлення до своїх життєвих потреб та потреб оточуючих, про здоровий спосіб життя та бажання жити за його принципами, які реалізовувалися під час проведення занять, дослідів з аналізаторами нашого тіла, бесід, обговорень, дидактичних ігор, розгляду картин, приходом у гості цікавих персонажів, валеологічних хвилинок, рухливих та логічних ігор.

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

Отже, твоє здоров’я – в твоїх руках. Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму, а
все, що нас оточує пізнається у русі. Ми рухаємося вперед невпинно і нестримно, і прагнемо від гармонії руху досягти гармонії душі!

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»

«Ми прагнемо від гармонії руху  досягти гармонії душі!»
Шановний читач - ми рекомендємо Вам зареєструватись або увiйти на сайт пiд своїм логiном.